måndag 31 mars 2014

kärlek. sol. livet. i bilder.

när man inte har tid, eller tar sig tid, för att blogga och skriva så mycket man vill och de inläggen man vill.... för att man istället är ute i naturen och vårsolen, promenerar, joggar eller åker bräda.... eller träffar vänner, är i kyrkan, myser med Micke eller städar lägenheten..... ja då får det helt enkelt lov att vara så.

men jag bjuder på lite av mobilens (ibland suddiga) bilder från de senaste dagarna så ser ni lite av vad jag haft för mig iallafall :) 

våråkning. så fint!

katten! som vill vara med överallt...


morgonpromenad

katten 2. frukoststund, hon placerad på magen.
avklarad löprunda

lugna morgonstunder
gymmet

morgonpromenad runt Gruvan






vårfint i köket
stretch ute efter en till löprunda. varmt och skönt!
chill i solen i backen

eftermiddagssol på uteplatsen i Baggbo. med lilla E. i bakgrunden, snart storebror :D

jag ÄR så tacksam för livet. gärna med lite sol. (och framförallt, människorna omkring mig)

kärlek! /ia

Inga kommentarer: