söndag 22 december 2013

hög

denna veckan har jag lyckats med fyra bra gympass inklusive liiite mer löpning än vanligt (man får öka successivt) och desstutom var jag i fredags morse ute och sprang min första löprunda (okej, jogging) sedan i början av augusti.

äntligen!
äntligen känns det som de elaka halsbaciluskerna är på väg att ge vika och jag känner mig frisk och kry. så skönt att äntligen kunna träna som jag vill och det jag vill igen. konditionen ligger back men ska väl kunna gå att jobba igen. känner ingen hets och tror ändå jag kommer att fortsätta lägga fokus på styrka, känns mest användbart just nu.

ja.
ville bara säga det. inte som något träningsskryt- utan bara som ett glädjeutrop! träning är ju bland det absolut bästa jag vet och mitt största fritidsintresse så såklart jag jublar över att denna halvårslånga onda hals verkar friskna till. pepprar mig med apelsiner, c-vitaminer, Kan-Jang m.m. så nu måtte det väl hålla. hoppas.

känner mig tacksam för att ha kroppen och hälsan tillbaka. vill göra så gott jag kan för att behålla det så och inte stoppa i mig onödigt mycket skit och röra på mig i lagom mängd. ja, Tack Gud för friskhet. 

favvo-place :)

kärlek! /ia

Inga kommentarer: