onsdag 9 mars 2011

We’re shadows in the alley

'
det där fastandet...
som jag trodde skulle vara jobbigt och svårt var: mest bara skönt. befriande. blev mindre stressad av det. mer tid till annat. så att göra om det en gång/veckan de närmaste 7 veckorna känns bara bra.

insåg att jag faktiskt inte behöver veta allt om alla andra, och se deras ev. statusuppdateringar på facebook. och att det kan vara bra för mig också att hålla inne med lite åsikter, om de inte är riktigt genomtänkta. fast den singeldiskrimineringen jag tycker mig bli utsatt för igår ska jag allt skriva om nån dag tror jag. jag blev arg!

och idag. är inte världens bästa dag. så jag håller tyst istället för att häva ur mig nåt om problem som egentligen inte är problem. bara det gamla vanliga. försöker vara tacksam för allt jag har och som är bra istället. försökte självmedicinera mig också: shopping + träning. haha.
så jag säger godnatt här.

/ia

För exakt två år sen befann jag mig, bland gula elefanter (och rosa moln??) i Österrike.

Det var grejer det, så himla bra bara! Tack Jess att du lurade med mig:)

-

Inga kommentarer: