tisdag 1 mars 2011

tema. gnägg.

Tänkte visa, jag fick en superfin present av mamma när jag åkt Tjejvasan. Och det var hon väl värd, lillflickan? :) Hursomhelst fick jag idén att ha ett litet bildtema/hästtema denna dag på bloggen. Jag tycker jag är lite dålig på det här med att ha med bilder, så då slår vi på stort och tar allt på en gång.

och ja... jag gillar Dalahästar. Det föddes förra året i Stockholm, jag blev väl lokalpatriotisk då på nått sätt och insåg att jag är stolt över att komma från Dalarna. Så sen dess har samlingen växt. Here it is:

Häst 1: Tjejvase-hästen


Häst 2: En äkta dalahäst

Häst 3: Vita hästen. Julklapp à 2010.

Häst 4&5: Småhästarna


Häst 6: Köksmatta

Häst 7: Köksgardiner

Häst 8: Vardagsrumsgardiner

Häst 9: En servetthållare som jag tyvärr glömde ta kort på

Häst 10: En vän gav mig det fina smeknamnet "hästen" när min morotskonsumtion kom på tal... hmm, kanske då.
ha :)


(och allt detta på 25kvm, och mer kan det nog bli). Nog om hästar för idag.
Cliffhanger: Idag har jag varit lite pinsam. eller nej, mer fånig. Typ som man får bete sig som en fjortonåring, men definitivt inte när man ska vara en vuxen, mogen snart 23-åring. Och detta kanske jag kan berätta om vid senare tillfälle. (Varför är jag så dum så jag visar upp mina knäppa sidor för, haha? ) Men som sagt, det tar vi imorn. Eller nån annan dag. Eller kanske aldrig. Fast så farligt var det inte. Men jag kanske kan dra lite andra pinsamheter också, man måste väl dela med sig av de små roligheter man lyckas med :)
Puss och godnatt.
/ia

Inga kommentarer: