torsdag 31 mars 2011

o ajajajaj buff



massa såna här små sötnosar har jag träffat idag

idag har jag varit på BVC. och dagen avslutades med det allra bästa: fick träffa (och hålla) min svågers syskonbarn för första gången. Lilla S, 2veckor och 3dagar, världens sötaste lilla bäbis med massa mörkt hår och stora, stora blå ögon. Åhh fina tjej! <3 (inte hon på bilden)

och varje nytt barn på denna jord är ett mirakel. en gåva.

och min syn på barn förändras hela tiden till lite, lite det bättre. iallafall små bäbisar är ju hur fina som helst. det är ju sen de verkar bli lite jobbigt, när de kan kuta runt och dra ner grejer och sånt.

fast att klämma ut de där, ändå relativt stora sakerna, genom sig själv. Nä det lockar fortfaranade inte för ett enda lite öre. fast nu har jag lyckats bli avskräckt för det där med kejsarsnitt också. Så om det är någon som har ett tips på hur man kan föda ett biologiskt barn varken vaginalt eller genom kejsarsnitt tas det tacksamt emot :)
Vem vet, det dröjer ju säkert många år tills det är dags så då kanske man uppfunnit nån ny metod. Spy upp bäbisen kanske?

/ia.

Inga kommentarer: