måndag 21 mars 2011

Lördagen i bilder

En riktigt fin, solig vårvinterdag. Den spenderades på Runn. Underbart!


Och Tore lurade ut mig på långfärdsskridskor för första gången i livet. Värt!


En friluftsmänniska och en orutinerad liten tjej....

Bevis för att jag faktiskt åkte också... och stog på benen hela dagen, till skillnad från mitt sällskap. Haha


Tur det finns friluftsmänniskor som fattar hur man gör en eld. För då kan man grilla!


Och trots att anledningen till att du var hemma i Falun är ofattbart lessam, så blev det en bra dag. Man lär sig att livet och döden går hand i hand och balansgången däremellan kan vara hårfin...


så: fånga dagen....



och damn! med lite god vilja så kan man ju se att dagen framkallade nåra små fräknar iallafall :)

idag har det varit praktik och sen plugg för hela, hela slanten. usch för ordet IVP. Och inte är jag så nära att bli klar heller...


imorn är det Fb och bloggfasta igen.
hejdå vi hörs!
/ia.

1 kommentar:

Tore sa...

Härliga bilder! För övrigt så måste jag bara få säga att jag ramlade för att du skulle få upp självförtroendet och det verkar ju lyckats..
Grillningen gick iallafall inte av för hackor, får tacka än en gång, det behövdes! Tror fan jag med fick lite bränna... haha