måndag 20 april 2015

Bilder från en vårpromenad

Vilken dag det varit idag! Sommarvärme nästan ju. Det går så fort och nu börjar man inse att det är vår på riktigt. Den där våren jag gillar, nu när jag kommit igenom de första, jobbiga vårkänslorna.
Och innan det blir helt full blommande vår tänkte jag visa de här bilderna innan de blir helt inaktuella. De är tagna på en promenad för cirka två veckor sedan och redan kan man se lite skillnad i att våren kommit längre nu.









För övrigt har jag inte så mycket att säga just nu. Jag och Micke hade en fantastiskt fin dag i Sälen igår dit vi drog på en spontantripp över dagen. Hotellfrukost i Mora och sedan en heldag i Tandådalen med strålande sol och mjukt och slaskigt i backarna. En helt ljuvlig dag helt enkelt! Idag har jag sovit länge, varit ute på en löprunda, ätit tacos med M. och nu om en timme börjar jag jobba, nattjobb alltså. Vi hörs!

 Kärlek! /ia

Inga kommentarer: