onsdag 18 juni 2014

Frukostflykten

Idag när jag vaknade, vid halv fyra tiden sådär (jobbat natt - har inte blivit världens sjusovare )  fick jag mig en  liiiiten chock: två främmande män i köket.

Detta är dock inte riktigt lika dramatiskt som det låter. Det var nämligen hantverkare, som ska byta våra fönster. Fast de skulle börja idag, onsdag, inte igår och inte när jag låg och sussade sött i min säng.
Mina öronproppar måste uppenbarligen varit väldigt effektiva för jag hade inte hört ett smack när de där männen traskade in i lägenheten och började skruva och borra.

Och. Jag är alltid rätt hungrig när jag vaknar , men frukost i ett byggkaos-kök och två polacker lockade inte just idag. Faktiskt. Så jag gjorde något för mig väldigt ovanligt: åt frukost på stan. Riktigt mysigt faktiskt. Fast snordyrt, haha, så det ska nog inte bli någon vana.  Satt utrikes solen och njöt.

Inbillar mig att det är det livet man skulle kunna leva om man var journalist eller proffs-bloggare eller nått:) jag har i allafall återvänt till verkligheten på sjukan. 21-07, heja heja.

Där fick ni min dags mest dramatiska händelse. Enjoy :D


Kärlek! /ia 

Inga kommentarer: