onsdag 18 juni 2014

det goda

Jag äter mycket jordgubbar nu. Svenska, söta, smakrika .... mm, visst är det alldeles underbart? Skulle kunna äta en låda om dagen. :) nyttiga är de väl också de där gubbarna.

Har sovit ute hos mamma&pappa 'inatt' dvs. från 08-14. Pappa kom och hämta mig så jag skulle slippa sova blan hantverkarna där hemma. Jag hoppas det är klart med fönstren nu så man kan få städa bort allt damm i hela lägenheten och göra fint och klart innan midsommar.

Inatt när jag hade sovit lite längre på dagen, till halv fyra nästan, så var det så mycket enklare att jobba natt. Inte alls så jobbigt som första natten.

Nu i midsommar hoppas jag mest på att jag får vara mycket tillsammans med dem jag tycker om, alltså Micke, familjen och vänner. Det kan nog komma att infrias.

Jag känner tacksamhet till Gud för livet, den vackra naturen, för att jag får be till honom, för inspiration och för hjälp att kontrollera känslorna.

Coolingen Edvin:



love you! gulleplutt.
Kärlek! /ia

Inga kommentarer: