onsdag 4 juni 2014

Dagens lyckobesked

Idag har jag varit ledig (skönt!) och hunnit med nästan allt jag vill och tänkt. Förutom att ägna tid år den här stackars bloggen. Mitt lilla åsidosatta hjärtebarn.

Men, jag har iallafall tagit sovmorgon, morgonpromenad och långfrukost. Favoritsysslan. Och sen bakat matbröd och en noggrann städning av lyan. Fikadejt med Johanna som bjöd på rabarberpaj, mumsigt! :)

Sen for jag ut med M. till Bjurs och med pappa vidare till Sågmyra och kollade på en begagnad, fast nästan ny, damcykel som jag köpte.
Busade lite med Edvin hemma i Baggbo och fick gott käk av morsan.

Löpning i Bjurs skogarna i en timme och sen fick jag nyss reda på att jag blivit moster igen för andra gången. Vilken lycka och fin avslutning på denna dag! Tacksam att allt gått bra.

Ja nu fick ni min dag iallafall.
Kärlek! /ia

Inga kommentarer: