tisdag 24 juni 2014

åter till verkligheten

Midsommar har kommit och gått och det var en bra sådan. det allra bästa tror jag var när jag och Micke var upp till Baggbo på midsommarlunch med mina föräldrar och Anna, Mats, Edvin och Alfred. Min fina, fina familj.
Jag och M. lekte massa med Edvin, spelade boll och sånt. Älskade unge!
Och sen bytte båda småpojkarna om till masdräkter och var så bedårande söta. Resten av midsommar var också bra. Fast jag har verkligen blivit en familjejunkie, hehe.

Och en vardagsjunkie också, fast det har jag väl alltid varit. För midsommar i all ära men nu när vardagen är tillbaka och jag dessutom är lite ledig så ääääälskar jag att pyssla runt här hemma. Jag har fått städmani, så otroligt skönt att damma bort lite damm, slänga gammalt skit och skräp och få lite ordning runt omkring sig. Älskar det! Blir lite tok-hög av det också. :)

Så lite mer bilder och sådant från midsommar kanske kommer sedan - nu måste jag återgår till att jaga dammråttorna.

Baggbo-huset
kärlek! /ia

Inga kommentarer: