måndag 21 februari 2011

okej, min tes kanske var fel. men det var ju också skönt att höra:)

och lite annat lugnande: prestationsångesten inför tjejvasan har lindrats något. Jag åker väl dit och gör mitt bästa och får försöka vara nöjd med det, helt enkelt. (hoppas jag har den attityden på lördag förmiddag också). Enda dumma är ju ryggen, jag brukar ju aldrig vara skadad och så prickar man in det lagomt till nu. Men har ju nåra dar på mig att bli bättre.


jag på lördag. haha.



och stackars stackars lilla Elsa. (sjuksystrarna vet vem jag babblar om). Grät en skvätt när jag kom till slutet av berättelsen om den gamla lilla damen. Jag har blivit så blödig, haha. Men det är ju skönt att man har lite empati ibland. Mer nu än förr, det är skönt. Fast uppgiften är jobbig, ni vet sådär så man hittar en massa ursäkter att göra typ allt annat än det. fast jag gillar tanter. och farbröder. det gör jag, väldigt mycket.


så otroligt vacker. vackrare än den vackraste fotomodell!



/ia.

Inga kommentarer: