tisdag 8 februari 2011

jaha.

man utvecklas och lär sig ju äldre man blir.

något jag inte klarade av får några år sedan men som jag har lärt mig nu:
jag kan gå på "bås-toaletter". (även om det såklart fortfarande är trevligast med avskilda).
men jag klarar av det.

stort. vilket livsavgörande framsteg.
ha!




(och tror faktiskt inte omgivningen skulle dö av att höra när jag kissar. man överlever sånt. dropp, dropp, dropp. ganska naturligt. ibland hör jag när andra kissar. och jag dömer dem inte som dåliga människor för det. och vill ni veta en hemlighet medan vi ändå är inne på ämnet: ....tjejer bajsar. jo det är sant! )


/ia.

2 kommentarer:

maria sa...

När jag var och jobbade i Holland för nån vecka sen så var det båstoaletter på mässan, och där lät alla andra tjejer som kossor när de kissade. Du vet hur kossor låter va? Som om det är en högtryckstvätt typ, allt kiss vill ut samtidigt så inget dropp utan mer ett ksssssssssssss.. Själv försöker jag träffa porslinet så det inte ska låta så mycket.

johanna sa...

fast tjejers bajs luktar rosor! haha