fredag 29 oktober 2010

--

En bra födelsedag kan typ se ut såhär:

Egentid och promenad
Paket och kuvert
Massa grattishälsningar
Kaffe-stund med en bra vän
Träning!
Kina-mat & Film med en annan bra vän
God natt

Så tack för den fina dagen!

Men när jag (okej jag ÄR ju iofs 22 men…) förväntas vara en kvinna, tänka, känna, göra, som en kvinna kanske borde göra, då blir jag bara livrädd. Så där så att jag inte kan andas. För jag känner mig så ofta bara som ett litet, litet barn. Men får man vara det?


I eftermiddag åker jag till Stockholm så då kanske ni slipper mitt bloggande på nån dag ;)

Och det ska bli så bra att hälsa på fina staden och fina människorna där. Tror det behövs.
För jag har nämligen i uppdrag att tänka också. Fast det borde ju inte vara några problem, jag tänker ju redan alldeles för mycket.

/ia.

Inga kommentarer: