onsdag 20 oktober 2010

Om jag hade varit en självgod och publicerings/uppmärksamhets-galen människa, hade jag kanske tipsat intresserade att gå in på http://www.ikon1931.se/blogg/lina och läsa hennes senaste blogginlägg.
Och så kanske jag hade tyckt att det var lite coolt, att lilla lilla jag, blir omnämnd på en utav mina stora blogg/text förebilders sida. Dessutom på IKONs hemsida, som väl måste vara Sveriges största kristna ungdomsmagasin..?
Och så hade jag varit glad över att jag gjort en annan människa glad.

Men eftersom jag är så förbannat svensk och ödmjuk så gör jag inte det. Håller tyst och ler lite i smyg.

Eller…..? Eller?

NÄ, va sjutton! Man ska väl dela med sig av sånt som gör en glad. Vara lite stolt över att man tar mod till sig och gör sånt där som man tänker att man borde göra men aldrig gör. Att våga ge komplimanger till människor man inte känner. Nuförtiden försöker jag faktiskt göra det. Och det kanske är ok att inte vilja vara en grå mus?

Och om inte annat, gå in och läs för att det är en ruskigt bra blogg med bra tankar och Lina skriver så fint så fint om saker som berör. I alla fall mig.

Puss
/ia.

Inga kommentarer: