tisdag 17 augusti 2010

sjukling.

idag såg min, inte helt normala dag, ut ungefär så här:

gick upp ca 15.00
åt "frukost" till ca 16.30
har setat vid datorn från ca 15.15-23.30 (har sorterat betelbilder - minnen, fin tid)
och: typ inget mer. var ut i ca 3 min när jag hämtade tvätt.

och med den här förkylningen och febern så är ju inte träning till att tänka på. Blä, jag vill ju komma i form. men men, ska inte klaga alltför mycket, har inte varit sjuk sen i mars. Och det komiska är att då blev både jag och Madde superförkylda efter Helsingborg, och gissa vem som också blivit sjuk nu? Jo Madde. Vem smittar vem? Den här gången kanske vi skyller på Carro och att det inte är hälsosamt att sova alldeles för få timmar, i tält.

Men frizon var värt det. Bästa konserten: Jennie Abrahmsson. BRA!


"Ska du låta en person komma så pass nära att du lånar ut ditt hjärta till den personen så måste du lita på att personen inte tappar det, eller hur?"
Ett citat ur blondinbellas bok. Jag säger ju att hon är klok!

Jag har lånat ut mitt hjärta till personer som tappat det.
Men jag har även fått andras hjärtan och själv varit den som tappat. vilket resulterar i att de personerna i sin tur tappar den bit hjärta de fått av mig.
och det gör ont, ont.
och jag funderar på hur man ska göra för att det aldrig ska hända igen?´




Nu hoppas jag på bra, läkande sömn. Så jag orkar jobba två nätter i rad sen. Dålig tajming med denna förkylning. Fast det är väl aldrig tajmat att va sjuk?

/ia.

Inga kommentarer: