onsdag 4 augusti 2010

--

nu har jag beställt blondinbellas bok, Egoboost!


japp, ni läste rätt.


jag tycker hon är bra. säga vad man vill om hennes överklasslivsstil och överkonsumtion och sånt. Om hennes blogg vore värdelös så skulle ju inte så många läsa den, eller hur? lite bra feelgood-läsning och dessutom en blogg som uppdateras ofta.


dessutom gillar jag att hon inte är supersmal och äter en massa onyttigheter hela tiden. och snygg ändå!


japp, de var dagens blondinhyllning. (vi blondiner måste hålla ihop, haha. och varför känns det som man måste försvara sig för att man gillar Bella? )






nu har jag jobbar natt, gick riktigt bra. hann dessutom plugga lite, inte illa. sovit till halv två, nu ska ja ut o träna, sen hälsa på syster och Mats och deras två nya kattungar. Mums och gos! och kanske kan tigga mig till en hårfärgning också.





kram


/ ia.

Inga kommentarer: