söndag 15 augusti 2010

home

Nu är jag hemma från Frizon.
Mitt topp tre för att bli en normal människa igen efter en festival.

1. Bajsa (jo, tjejer gör också sånt... fast inte när man är bortrest.)
2. Duscha (fast fötterna är trots skrubbning fortfarande lite svarta..)
3. Sova (för en som vill ha det absolut tyst så har de tre senaste nätterna inte varit nån höjdare kanske.. Tack och lov att jag får en natt hemma innan jag ska ut och jobba natt i veckan.)

Jag tror att jag aldrig varit så skör som nu. (Eller kanske våren -07. Men hela den våren är en historia helt för sig - en historia som gör sig påmind varje dag...) Men att jag heller aldrig varit så ärlig mot mig själv och mot Gud som nu. Aldrig så nära mitt eget hjärta som nu...




Kanske lite mer om Frizon en annan dag. Hej då!

/ia.

Inga kommentarer: