tisdag 31 augusti 2010

flytt på g.

hej. en lätt stressad ia slänger nu in ett inlägg för att meddela att jag fått nycklarna till min lägenhet. wihooo! och ska börja flytta in nu ikväll. kommer nog sen va utan internet nåra dagar så det blir lite frånvaro här.

har också haft första praktikdagen idag, och börjar kvart i sju imorn. tur att jag sovit mycket i sommar, och laddat med kaffe nu så jag orkar nåra dar med lite för lite sömn. skriver mer om praktiken sen, men det verkar bra. rätt tragiskt, men intressant.

tror jag kommer trivas hur bra som helst i min nya lilla lya. var och storhandlade förut idag, så jag har iallafall laddat upp kylskåpet så jag inte svälter ihjäl. och avänt toan för första gången, kissat in mitt rivir så att säga (ja, jag vet jag är lite störd).

och nu kommer nog allt annat, plugg, vänner, kyrka, blogg, och tyvärr träning bli bortprioriterat i nåra dar.

ta hand om er och önska mig lycka till.
/ia.

Inga kommentarer: