onsdag 18 augusti 2010

flummigt

hej.
med risk om att verka tjatig... men, hon den där Karin Lena-Maria Kristina Lindström har visst namnsdag idag igen. Men, till nästa gång dröjer det till februari, tack och lov.
Och kommer jag nånsinn ta tag i det där med att byta namn, så jag får heta Ia på riktigt. Det är ju hon som är jag.

Bra krönika av Marcus Birro i FK idag tyckte jag (han är alltid bra - sjukt synd att han fick lov att ställa in på Frizon, han var min måste-gå-på nr 1. men nån gång ska ja höra honom live, så de så!) . Läs den här:http://www.dt.se/kultur/kronikor/article719183.ece

Om 40 min börjar jag jobba. Det får helt enkelt gå, med lite värktablettknaprande så. (sjukt, men ja har haft som mest muskelvärk i rumpan denna förkylning, brukar vara nacken men nu är det ländrygg och rumpa...)

imorn ska ja nog träffa en gammal vän när jag vaknat, Samuel. Väldigt längesen så de ser ja fram emot. får väl knapra tabletter då med om ja inte orkar, för jag vill ses!

Nu är mina söta fina flickor, Jessica & Sofia på Turkiet. Och jag är inte där. Hoppas ni har de superskönt och bra, jag saknar er så ni kan ta och komma hem snart! (Fast ni kommer va så orättvist bruna i jämförelse...)




Grekland -08. Bäst!

Sov gott i natt nu, när jag jobbar. Stackars mig! (som har ett jobb, jo....)
kram & hej!


/ia

Inga kommentarer: