måndag 18 maj 2009

måndag 18 maj

- "jag har inget att säga"
- "Säg det ändå"

Har faktiskt inget vettigt att säga alls just nu. men bara för att det är tråkigt med en ouppdaterad blogg så får ja väl klämma ur mig nått iaf...

helgen som var: mest jobb, gick helt okej. kul att träffa Malin iallafall, ska tydligen till att vi jobbar tillsammans för att umgås, så är de väl att bli vuxna, var och en har sitt. annat var de som barn, då kunde man leka från morron till kväll. va mycket skoj vi hade :)

och förutom jobb.... hmm.. träning. (surprise?) men de var kul och skönt. och inget harrys blev de, skjutsade in flickorna som verkade ha en kul kväll, vissa mer än andra ;)
och sen blev de kyrkan på söndag. trevligt. fast ja inte höll på att komma dit, dessa bilskrällen! ja vill aldrig skaffa bil. och pågrund av oplanerat bilbyte blev det okristerliga hastigheter in till falun, men skyddsänglarna var med mig som tur va :) och på den bil ja fick ta istället fattas spegeln i backspegeln. vem har vart så klåpig och krossat den då? jo de var visst L-M Lindström de, oooops!. (fast shit va bra ja va på att lirka pappa runt lillfingret)

aja, dagen som varit: seminarium, gick väl helt ok. rätt intressant, om kommunikation, stort men viktigt område. och sen regnade det bara en massa hela dan och jag blev blöt om fötterna när ja gick på stan. och sen blev det friskis och där fick ja se ambulansmän in action. fast ingen allvarligare skada tror ja iaf, som tur va.

kommer ihåg att sofia skrev ett blogginlägg nån gång om hur mycket hon gillade att borsta tändera. ja håller med!!! så himla skönt, älskar nyborstade tänder. skulle kunna borsta tänderna fem gånger om dan om jag hade haft tid och utrustning:) hon sträckte sig så långt som att de var bättre än att hångla och ja är på gränsen till att hålla med:)

detta blev världens tråkigaste blogginlägg tror ja. men en uppdatering iaf.

gonatt min skatt (säger aldrig nån till mig längre, men ja sover gott ändå, förutom när ja fryser om fötterna)
// Kram Ia

1 kommentar:

Sofia Fahlström sa...

Haha va rolig jag är. Försökte hitta det där inlägget men hittar det inte, minns du vilken månad det var jag skrev det?

Hoppas allt löser sig med skolan. Jag tycker du ska köra på Sthlm.