torsdag 5 februari 2015

Drömmar

Vad jag drömmer om: 
- att få ha en egen kattunge. eller kattungar, en hel liten kull :)
- att få åka till Afrika. (helst snart) göra någon nytta.
- att åka till Åre, eller annat vinter-Sverige-semestermål med Micke.
- att få högre lön.
- att springa halvmaran i New York (som motiverande anledning både till träning och som morot att få åka till New York)
- att bli en bra snowboardåkare. kunna snurra och ta snygga grabs och hoppa och kanske till och med kunna ställa upp i nån tävling utan att göra bort mig.
- att ha tid, lust och inspiration att läsa massa bra böcker, utveckla mitt skrivande och ha tid och inspiration för bloggen.
- att någon dag få både en och två ringar på mitt vänstra ringfinger.
- att få arbeta i ett flyktinläger med flyktingar från Syrien.
- att bli vältränad och få massa snygga, synliga muskler. haha ;)
- att få åka på fler surfsemestrar med M.
- att någon gång plugga till något väldigt spännande och hitta mitt drömjobb.
- att min kristna tro ska få betydelse för någon annan människa som söker/sökes av Gud.
- att någon gång få föda M.s barn.
- att alltid ha tid att leva nära naturen, ta mig ut i skogen, att kunna andas frisk luft.
- att kunna få möjlighet att resa mycket men ändå alltid ha ett tryggt hemma.
- att en dag få bo i ett litet mysigt hus, kanske ha en häst, leva ett lyckligt familjeliv.

Eller nått. Jag vet inte riktigt, drömmar ändras fort och kommer och går.
Men hursomhelst: Jag är väldigt lycklig och tacksam för det jag har just nu.

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: