onsdag 5 november 2014

Next up: Hawaii

Nu sitter vi på Arlanda och häckar, hihi. Vi ska vänta till 06:35 då vårt flyg går, men vi har placerat oss i en mjuk skön soffa så det ska nog gå bra.

Ja, och så flygen då (Stockholm-Frankfurt-San Francisco-Honululu) som skall ta oss till HAWAII !!!! :) wihoo. Paradisön, som det sägs.
Vi är inte jätteplanerade men tanken är väl att surfa en del. Om jag vågar och har tålamod nog. Är lite rädd att det kommer gå år pipsvängen, konditionen är i botten och har hört att surfing är riktigt hårt och jobbigt. Och svårt. Vi får väl se hur det går...

Annars hoppas jag på sol, chill, avslappning, kärlek, god mat och sånt. Det är ju min semester det här.

Reslusten har kommit alltmer de senaste veckorna, men trots allt kunde jag inte låta bli att tycka det var lite sorgligt att säga hejdå till katterna igår. Nästan tre veckor ifrån mina bästa lurviga hårbollsvänner. Kommer sakna att mysa med dem och stoppa min näsa i deras mjuka päls.

Jag har såklart packat för mycket så väskan är tyngre än den borde. Allt är som vanligt så att säga.
Ja, nu drar vi snart. Hoppas vi hörs, endera här eller på fejan eller Instagram eller så.

Kärlek! /ia  

Inga kommentarer: