söndag 10 april 2011

never claimed to be a saint


Okej. Imorn eller nått ska jag kanske skriva ett lite mer djupt inlägg om helgens lärdomar. Men det orkar jag inte just nu, så då kör vi på den ytliga stajlen. Har varit lite smått pank på slutet, så idag satte jag över pengar från sparkontot. Reslutat: gick på stan och "ska bara kolla lite". Men med pengar på kortet blev det visst lite shopping. Men det är ju kul och det var bra saker jag hitta så jag är nöjd med dagens ytliga livsnjutning :)





De här två grejerna så var det halva priset på rea-priset. Bjursingen och studenten i mig jublar! ;)



Och det här var nog dagens dyraste men bästa inköp. Skitsnygga va? Nöjd. Nu ska jag byta upp foppa-toffel-stilen och bli världens snyggaste sjuksköterskestudent. Eller iallafall på fötterna. Om jag nu bara lyckas gå in dem också så att jag kanske kan ha dem så blir jag ännu nöjdare.



Och igår fick jag en ny duk av mamma. Vårigt och fin.


/ ia

Inga kommentarer: