söndag 17 april 2011

inget är logiskt och inget är romantiskt och det är så tragiskt så jag springer tillbaks till dig

'
3 av mina favoritplatser: (Utan inbördes ordning)
- Krogen
- Gymmet

- Kyrkan


Och jag tycker, faktiskt, att de är en alldeles utmärkt kombo ihop. (Ja det går ju inte att vara på alla 3 ställen samtidigt, men ni fattar...)


Och så finns det såklart en massa andra ställen jag gillar också.


Caféer och fik; att bara sitta och mysa, prata, dricka kaffe, kolla på folk. Yes.


Städer. Har alltid gillat det. Jag är en stadsmänniska, trodde jag skulle trivas i Stockholm och så rätt jag fick. I’ll be back..? Eller Götet kanske. New York. Haha, drömmer fritt : )


I lagom mängd: Skogen

Hemma hos folk. Hos mina vänner, där man kan känna mig hemma. Hos familjer i riktiga hus, hemtrevligt. Typ exempelvis hos familjen Berg. Nära och bra också : )

Hemma hos mig själv. När man är trött, grinig, lågt blodsocker, kaffesugen, eftermiddagstrött, kanske fisnödig… ja vad är då bättre än att få vara själv och stänga in sig i sin egen lägenhet. I en liten lagom tid innan social-abstinensen sätter in.

Alltid: I solen. Varsomhelst, närsomhelst. Ja det räcker väl.




Vad jag ville säga med det här? Vet inte riktigt men…

Jag borde förbereda mig för morgondagens seminarium nu, men tror jag städar istället... Ha en trevlig vecka iallafall vänner!

/ia.

Inga kommentarer: