söndag 12 september 2010

val.

idag skulle jag ha tränat. hårt. känt mig duktig och sånt. mått bra.
men, saker drog ut på tiden. och träningen hanns inte med.

då finns det två val:
1. Att få panik.
2. Att inte få panik.

och jag ska göra nya val i mitt liv nu va?


idag har jag också hållit en sexdagars bäbis i famnen. som en docka.
moderskänslorna kom dock inte över mig. hade jag inte heller väntat mig.
för sånt är inget för mig??

imorn ska jag till Herr Doktor. Efter 3 månaders väntetid. Heja Landstinget Dalarna! Dags för lite omsättning på politiker kanske? Om det nu blir bättre av det.
imorn är det praktik igen också. Jag gillart. Nästan så där läskigt nått-för-mig-när-jag-blir-stor mycket.

jag har en ny blogg att gilla och följa (en av alldeles för många?). Mia Skäringer (Avig Maria). Vackert, skitigt och ärligt. Så som livet.

puss o hej.

"And it’s not a cry that you hear at night… it’s a cold and it’s a broken hallelujah"


/ia.



Inga kommentarer: