onsdag 22 september 2010

--



ska fatta mig kort för jag borde verkligen försöka ta mig till sängen snart, uppstigning 05.45 imorn.


idag har jag haft en fettigt-hår-och-bara-mjukiskläder-dag. Pluggat, nästintill klar med uppgiften. Lite finlir kvar bara. (och städa av skrivbordet, haha). Har upptäckt en sak, när det gäller skrivuppgifter och sånt har jag en inre trygghet, ett bra självförtroende, för jag vet att jag klarar av sånt. Det är skönt att ha nått sånt område här i livet.


Fick fint besök idag (fastän jag var sunkig somsagt) av Johanna. Trevligt trevligt, speciellt när man liksom är sin egen, inte nån inneboende hos mam&pap.

fina tjejer va? :)

(och jag har svårt att tro att människan - så underbart och komplext konstruerad - bara skulle finnas till av en slump. Utan en fantastisk Skapare bakom alltihop. Nej, jag tror på nått större än slump. Någon som vill oss, sina barn och avbilder, väl. )

förresten har jag börjat lyssna på julsånger. Det är sånt jag gör från september-januari ungefär. So me!

puss och godnatt.

/ia

Inga kommentarer: