måndag 27 september 2010

--

en glad dag.
en bra dag.
och jag tackar och tar emot.
lite självförtroende tillbaka.

är inte sådär skör så att det känns som man riskerar att spricka sönder närsomhelst.

en sån där dag när jag hoppas/tror/inbillar mig att jag kan hantera mig själv.


hade ork och lust att träna. Lite spinning med Jojjsan bland annat. Kul och svettigt. Och nu har jag lånat Dyngkåt och hur helig som helst - Mia Skäringer av J. så ska försöka hinna/orka med att läsa nåra sidor nu innan det är dags för sömn och tidig uppstigning imorn.

tack fia&jessica för ert trevliga besök igår också.

och godnatt.

/ ia.

1 kommentar:

Sverkon Benini sa...

Den boken har jag varit nyfiken på men jag orkar inte läsa något som inte handlar om svärd och trollkarlar. Jag vill ha en recension sen när du är klar.