måndag 1 juni 2015

Det är inte hur man har det utan hur man tar det

Efter den här helgen skulle jag vilja säga att det viktigaste är inte vad det är för väder utan det viktigaste är att omge sig med människor man tycker om.

Som typ Mikael. Och hans mamma, och min familj. Guldkornsungarna!

Här är jag och Edvin för några veckor sen när vi plockade vitsippor i Baggbo

Sen skulle det väl inte skada med lite sol heller. Bara tanken på att få ligga vid en sjö/havet och känna solen värma huden..... åh, längtar och saknar. MEN det är inte det som är det viktigaste, även om solen är en riktig humörhöjare.

Om fyra veckor tar vi semester, två för min del, 4 + 1 för M. Jag hoppas sommaren är här då.

En riktig försommarfrukost för några dagar sedan. Gröt såklart, den godaste och bästa frullen! :)

För övrigt kan jag säga att bästa stunden på dagen tycker jag är när jag tränar, eller strax efter att jag tränat. Mår så himla bra då! Älskar att träna, att puscha mig lite och sen få belöningen för det :)

Efter en skön löprunda :)

Och idag har jag fått reda på massa olika spännande saker olika vänner har på gång. Resor, bäbisar, flytt och sånt där. Man blir ju alldeles längtig själv, mest efter att resa kanske ;)

Gårdagens fantastiska regnbågar. Efter regn kommer sol :)

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: