tisdag 16 juni 2015

Djur-kul.

Har jobbat natt och bland annat roat mig med att göra ett av alla de där tusen roliga, men ganska fåniga, Facebook-testen. Det handlade om vilket djur man hade inom sig typ, och jag hade väl hoppats på en katt eller nått annat kattliknande djur kanske. 

Svaret jag fick tyckte jag var rätt roligt, men kanske också en hel del sanning i det... Så det är bäst ni passar er!  ;))


"Inom dig finns

en honungsgrävling!

Du är en lurig gammal hund. Du verkar för andra vara ganska ofarlig och fredlig, nästan osynlig. Men när du väl bestämt dig för något, så ska ingen komma och stå i vägen för dig. Du hittar alltid ett sätt att få det du verkligen vill ha.."

Hihi, kanske kan ligga nån sanning i det där:)

Fast just nu verkar det faktiskt som jag inte får det jag vill ha... Ska man vara ledsen och besviken eller lättad...? Eller bara be mer och vilja det lite till? Vara lite grävling helt enkelt..!

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: