onsdag 10 december 2014

Morgonfrost

Igår när jag skulle ut på min morgonpromenad som jag brukar försöka ta om jag är ledig eller jobbar sent, (en bra start på dagen!), så tog jag för en gångs skull med mig stora systemkameran. Det var en fin morgon med löften om sol.
När jag kom ut och gått en bit upptäckte jag att....det inte var något batteri i kameran. Nämen, så typiskt!
Så jag gick min morgonpromenad med kameran men utan batteri. Eftersom det var sådär väldigt fint som jag förutspått fick det bli en fotosession med mobilen istället. Inte lika proffsigt, snyggt och hundraprocentigt perfekt, men ändå vackert...Så det vill jag bjuda er en inblick i.





Fotona är tagna runt Falu Koppargruva, som ni falubor säkert ser. 

Lite senare på dagen smög jag ut från mitt plugg och fotade lite frost och solsken hemma på Elsborg med batteri i riktiga kameran. Men de bilderna får jag bjuda på vid ett senare tillfälle. 

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: