söndag 28 september 2014

Hösten, den vackra

Igår eftermiddag åkte jag och Micke ut till Bjursås och mina föräldrar. Där befann sig redan min syster Anna, hennes Mats och de två bästa syskonbarnen i världshistorien, Edvin och Alfred.
Inte jätteofta vi träffas så, alla alla.
Det var en sån där vacker hösteftermiddag med sol och det där speciella ljuset som det blir på hösten. Den friska luften att andas och jag och Micke lekte järnet med Edvin: fotboll, kurragömma, kasta boll och en massa bus och skratt.

Där och då. Omgiven med alla de som står mig allra närmast. Att få vara med hela min familj, och Mikael samtidigt, just då känner jag mig totalt lycklig och fulländad. Barnen som gör mig så glad. Det är liksom inget som fattas.
Man får samla på de stunderna av lycka i en liten minnesbox i hjärtat, plocka fram när det känns kyligt, sådana saker som gör mig varm, varm, varm i hjärtat. Älskar.

Vi var så fullt upptagna av att leva i nuet att inga bilder blev tagna, fanns liksom inte en tanke på bloggar och Instagram och sånt. Då lever man livet på riktigt va?

Så lite gamla bilder på de finaste killarna:






Kärlek! /ia

1 kommentar:

mamma sa...

Love Love <3 <3 <3