fredag 19 september 2014

genom en lins

tänkte dela med mig av lite mer eller mindre suddiga mobilbilder från senaste tiden. skriver inte jättemånga 'det här gör jag i vardagen'-inlägg men kan ju visa vad som fångats på bild iallafall :)

från Grövelsjövandring ett med boysen

Storvätteshågna skymtar därborta
och så fyllde ju Edvin 3 år. men det har ni ju redan sett :)

och så var jag ute och sprang. tokjobbigt!

mina bäbisar!

nästa tur till Grövelsjön, med bästa brudarna. tokladdade! :)

riksgränsen till Norge

fantastisk utiskt på vår 'frihajking'


Grövelsjön...som vi tog oss ett dopp. iskallt men skönt.
kvällssol i Rättvik

Mamma och pappa har skaffat en mini-kissemiss. jag kallar hen för Lilla Gumman och vi blev kompisar direkt. det ser ni väl? :)
dör man inte söthetsdöden?
kollade på när Micke åkte cross i Jämerdalen
en dimmig morgonpromenad i Falun
finaste Edvin och hans mamma och lillebror var på besök hos mig i Falun
och M. fyllde år igår. jag kunde inte stoppa mig från att köpa ett litet paket, och han nog blev riktigt glad åt innehållet verkade det som :)


kärlek! /ia

Inga kommentarer: