torsdag 11 september 2014

Edvinkalas



i onsdags fyllde världens gulligaste lillkille 3 år och jag var där tillsammans med familjen för att fira honom.
vi fikade, åt mat, gav/öppnade presenter, lekte, busade och sånt där man ska göra på ett minikalas för en treåring.

sen har ju världen gulligaste 3-åring en oerhört världens gulligaste lillebror också. en tremånaders bäbis som man ju aldrig liksom får nog av att snusa på. att hålla den där varma lilla kroppen i famnen....åh alltså!
japp, jag erkänner, jag börjar fatta de där orden om att 'det värker i livmodern', 'den biologiska klockan tickar' och sånt. jag vill också ha en bebbe ju! haha. :)

lille Alfred var nöjd med att dregla lite på sin moster och ligga snällt i knät till han somnade en god stund... älskade pyre! och ja...behöver jag säga mer än att det var en väldigt fin eftermiddag på kalas i Gräv? nä just det. superfint var det.
önskar bara att M. hade kunnat vara där och dela glädjen och stojet och skrattet med min familj. det fattas mig.

kalasfika. smarrigt!

firarfamiljen. (lillebror sov)



av mig och Micke fick Edvin bl.a. målarfärger, penslar och schabloner att rita fordon med :)

och han gillade det! morfar hjälpte till att hålla mallen....

en konstnär under arbete...

och voila! en traktor. målad av världens finaste unge.


  kärlek!/ia

Inga kommentarer: