lördag 4 april 2009

just nu sitter jag ute på verandan i solen, med datorn i knät, en kopp kaffe i handen och en bra bok vid min sida.. har skrivit sista tentan i sjukdomslära, och känner mig så totalt fri och ledig och ovanligt ostressad. life doesn't suck!
vill tralla som Ted Gärdestad "åhh vilken härlig dag". Känner hur ja riktigt suger i mig energi för gråa plugg stressdagar.

dessutom har ja bestämt mig för ett par brillor (de blidde glasögon bestämde fru optiker), shoppat en duk, ett snyggt grytunderlägg och fyra tallriksskålar för endast 30 kr på loppis.

nu ska ja promenera i solen (fett insmetad med österikiska dunderkuren). sen blire fotbollsträning, sen mys med bäst-tjejerna och sen kår och veronica maggio.. alltså en bra fortsättning på denna redan bra dag.

sol = glad. fri = glad.

tack käre gode Gud för sol.


/ Ia

1 kommentar:

Sofia Fahlström sa...

Toppen Izor!
Kul att du skickat in till Sthlm.
Pusss söt