söndag 26 april 2009

en helg summering:

SÅÅ kul är de inte att gå på harrys. I alla fall inte den här helgen. Väldigt glad att ja var 100 % nykter. Måste säga att killar (inte bara igår utan i allmänhet) har ganska, för att inte säga väldigt, dålig smak. I alla fall 9 av 10. Och att typ 9 av 10 också beter sig ganska annorlunda när de har sin tjej med som när de inte har det… (Låter ja bitter? Haha) Nej ja är rätt glad och nöjd ändå. Skippa sofforna.


Sol o fint o jobb o trädgårdsfika o gym o födelsedagsmiddag o jag är nöjd med helgen =)


o när man solar blir man fräkning och får röda kinder.
fast så här extremt blir det mest när man ska vara påskkärring :)

Dessutom intervju med Betel och i princip var ja garanterad att komma in vilket innebär att de är upp till mig själv om ja ska flytta till sthlm i höst eller inte. (formell antagning kommer om nån vecka iofs)
Vad ska ja göra där kanske nån undrar om ni inte redan vet? Gå bibelskola på Betels folkhögskola i ett år, eller från aug-juni. Se nått nytt o lämna bjurs för nått lite större och flytta hemmifrån o klara mig själv och förhoppningsvis bli lite klokare. På vem ja är, vad jag vill med mitt liv och vem Gud är… känner mig allt säkrare på att ta den här chansen. Fast tråkigt att byta klass, känns som vi börjar få bra sammanhållning nu…

Nått som fattas mig här i livet: en morfar/farfar. Utveckling av detta kommer en annan gång, nu måste ja sova ska upp i ottan imorn. Puss o kram från er dam. /Ia

5 kommentarer:

Serena sa...

Vad söt du var på bilden :)

kanske Coldplay i höst då :) sa...

Skönt att du skriver att du måste sova när inlägget är postat kl 13.24 ;)

Puss

Sofia Fahlström sa...

Jag tycker att du är modig som förmodligen ska till Sthlm i höst :)

ia sa...

till serran: tack=)

björs: ja brukar faktiskt inte gå och lägga mig halv två på dagarna :P så förmodligen är det något fel på klockinställningarna.

frallan: bra att du peppar mig! men nu skulle ja säga att ja nästan är 99 % säker på att ja tar chansen till en flytt :)

Biörs (observera stavningen) ;) sa...

Jo, jag förstod det ;)
Håller för övrigt med Frallan, modigt gjort! Dock så vill jag inte att du lämnar oss, och tänk på bjurs! Då bor det ju typ bara 19 pers kvar... ;)