måndag 7 mars 2016

Hemsedal och Orsa

Hej vänner.
I torsdags efter jobb och sånt åkte jag och Micke till Hemsedal i Norge, där vi var för tre veckor sedan också. Fast den här gången var det bara jag och M som åkte. Vi hade en jättebra helg, med massa snö och åkning hela dagarna. Möra ben om kvällarna (och ingen uppkoppling, så klent bloggat de senaste dagarna).
Igår åkte vi hemåt men än är jag inte riktigt hem-hemma för M. släppte av mig i Orsa där min syster med familj och mamma och pappa hyrt en stuga i Orsa Grönklitt söndag till onsdag. Så nu har jag inlett del två på min sportlovsvecka :) Här kommer det nog mest bli längdåkning och vi inledde idag med en mil i snöyran. Tror mina ben mest var trötta och möra efter tre dagars puderåkning för det var inte direkt nån vasaloppsfart på mig idag (eller så är jag bara otränad , hehe)

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: