måndag 22 februari 2016

VAD-listan

Här är en lista jag lånade av UnderbaraClara (men bytte ut till mina egna svar såklart ) 

Vad stressar dig? När det inte finns några luckor i mitt egna lilla livsschema för egen/ensamtid. Socker och att inte kunna/hinna/orka träna som jag vill stressar mig också.


Vad ska du göra ikväll?  Snart sova hoppas jag :) Väntar på att brödet jag bakat ska gräddas klart, undertiden läser jag boken 'Att möta flyktingar' och stickar litegrann. 
Vad är svårt? Att vara nöjd med sig själv. Ibland är det svårt att vara nöjd med livet också.
Vad är lätt? Att ha motivation till att gå och jobba (oftast). Att gilla katter. 
Vad blir det för middag idag? Vi åt rester av det jag lagade igår; lax, potatis, brysselkål, sås.
Vad vill du göra mer? Läsa böcker, sticka, lära mig mer saker. Resa mer, uppleva naturen, fjällvandra mer. Åka massa bräda. Vara med M.
Vad går du igång på? Träning och endorfiner. Speciellt när man växer och utvecklas. Då känner man att man lever.
Ibland går jag igång på att blogga :) 
Vad gråter du av?  Jag gråter inte så väldigt mycket eller ofta just nu, vilket jag tycker är ganska skönt.  Det är ju iofs väldigt skönt att gråta när man är ledsen men nästan ännu skönare att slippa vara ledsen överhuvudtaget. 

Vad gjorde dig arg senast?  Vet inte? Blir inte arg så jätteofta, snarare sur eller irriterad. 
Vad åt du senast? Blodgrape. Heter det så? Röd grapefrukt? Så himla gott iallafall! Tycker om syrliga frukter. 
Vad är fånigt?  Människor i Sverige som är rika och som ändå säger sig inte ha råd att hjälpa andra eller att Sverige som samhälle inte skulle kunna klara av det. 
Vad är gott?  Choklad. Haha, tyvärr, önskar jag sagt något  nyttigare. Typ all mat är gott också, gillar grytor av olika slag. Är inne i en älska-gröt period också.

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: