fredag 4 oktober 2013

tusen miljoner miljarder ser oss fast det är så mörkt

i onsdags blev jag, äntligen, mycket tack vare min resekompanjon Frida, lite mera Indienpepp.
suget att resa, se nya saker, uppleva, infann sig.

och...
tada..... det höll i sig till igår då min nya sjuka, UVI:n slog till rejält. suck va? 
jag som brukade va frisk som en nötkärna, nu är det halsinfektioner, urinvägsinfektioner och sånt där blä.
immunförsvaret, var är du? 

men. litade på husmorsknepen och käkade massa tranbär igår (suuuuuurt!) och idag mår jag bättre, svider inte ihjäl mig när jag kissar iaf.

är fortfarande pepp på resan, bara det att jag inte vill vara sjuk, eller bli sjuk, när jag är utomlands.

jag får be till Gud att han lägger lite extra magisk kraft i de där suris-bären. 

inspirationsbilder, vill tillbaka dit















kärlek!/ia

Inga kommentarer: