tisdag 15 juni 2010

hej.
jag känner att ja borde uppdatera mig lite här. Men fantasin är inte på topp. Men för att få reda på vad jag gjort de senaste dagarna så länkar ja vidare (och slipper skriva själv, haha):

http://arvidjagenstedt.blogg.se/


Har alltså haft Arvid besök, smålänning i Dalarna. Det var trevligt.


Idag är det slut på sommarlov, nu börjar jobbandet.


blir trött, för jag vill vara frisk. Slippa springa till olika läkare, bli skickad hit och dit. Men nu tar vi en runda till... !




'
så här kan somarlovsvardag se ut. Och nej, ja
håller inte på med yoga, det är ju alldeleles
för okristerligt. Men stretcha är väl ok va?



/ia.

2 kommentarer:

Olivia sa...

Bra att du inte har blivit en hedning, Ia. Såhär efter ett år på bibelskola... Jag saknar dig! KRAM!

Arvid sa...

Haha, latmask;)