söndag 24 november 2013

äta, jobba, sova, dö

helgen har varit bra.

I fredags var jag och Micke och klättrade i KFUM-hallen i Borlänge. Ja, klättrade på vägg alltså. och jag kan konstatera: jag måste styrketräna mer! haha. svag som en liten mus..:D men det var skoj. och man blev grymt trött, framförallt i armarna. men även träningsvärk i rygg och nacke. och ett stukat, blått lillfinger. bra träning helt enkelt. och jag älskar ju bra träning.

och igår var jag på tjejmiddag. en efterlängtad sådan. åhh vad jag tycker om det. tycker om er. mina älskade, älskade, äldsta vänner. som känner mig, på riktigt. tjugo års vänskap. alla förtjänar sådana vänner.
och dessutom: en kanongod middag. kanongod efterrätt. ett glas vin. mmm, myskväll! 

och ja. sen har jag ju jobbat helg. fredag, lördag, söndag, måndag...snark. uppe med tuppen. varit jour-sköterska och lärt mig lite nytt. och sett lite blod. sånt gillar jag, vampyren, hehe.

gymmat.


makat åt mig i mina garderober.

trött och en del halsont.
godnatt vänner.


kärlek! /ia

Inga kommentarer: