tisdag 28 juni 2011

Vad är det som får prästens dotter att rymma med en knarkare?

.

Om man ligger platt ner på marken, på rygg, utan kläder eller med sporttopp så flyter liksom brösten ut till platta små runda bollar så att de blir nästan ingenting. Som att dom inte fanns. Det tycker jag är skönt. Jag är inget big-fan av bröst. (bröst är fett...) eller ja, då ska det vara bröst i en liten mängd.


Måste tipsa igen, om ni inte gjort det, gå in på sr.se och lyssna in sommarpratarna, framförallt Mark Levengood och Underbaraclara, jättebra program. Så fridfullt att lyssna på radio tycker jag. Känns liksom som förr...


Övrigt i detta svammelinlägg: gamla farbröder kan visserligen lukta lite småäckligt ibland, men åhh så gulliga de är!


Det här har heller inget med inlägget att göra, men söööt tjej som jag träffade på midsommar. Tillhör min nya fina släkt utan att vara blodssläkt.



Och imorn börjar Peace & Love baby!!!! :)


/ia.

Inga kommentarer: