torsdag 21 januari 2010

djuuuuupt

känner att det är på väg att bli lite dåligt uppdaterat här.
men ja har ingen lust heller, då blir de bara massa drygt djup-känslo-skit, och de bjuder ja på tillräckligt ändå, men håll ut, det kommer garanterar snart igen!

så vad hittar man på istället?
lite onödig info kanske:


- jag såg Timbuktu i måndags. wow va coolt (förlåt min ironiska ton, han verkar vara en skön kille)

- i mitt pass står det att jag är 161 cm.

- jag äter överdrivet mycket kanel, speciellt på gröt. Men det är gott!

- jag är 1/4 Stockholmare

- jag duschar helst med duschen i handen. Skålhett - (vilket kan leda till röda fötter direkt efter dusch - internskämt för Erica, Olivia & Madde...)

- jag läser just nu Linda Skugges bästa/värsta. Den tjejen har bit i tungan - me like även om ja inte alltid håller med.

- jag borde sova istället för att göra det här. Go natt!


och för att detta meningslösa-endast-för-att-uppdatera inlägg ska bli fullkomligt så lägger vi ut en ego-pose-bild på mig själv.


Snart har jag konkurrerat ut Blondinbella, borde man inte få betalt för såna här viktiga livsbekännelser?


gonatt igen!


kram / ia.

Inga kommentarer: