tisdag 18 augusti 2009

Dagens flytt-fix:
- Har börjat packa
- Blivit lite blondare, eller nyslingad i alla fall, av Anna. Tack systeryster!
- Och hennes numera äkta man har fixat Microsoft office på min nya dator, så nu kan jag använda Word. Gratis. Tack Mattan!



Fick dessutom låna en resväska av M också då jag insåg att ja knappast skulle få plats med alla kläder i en… och har dessutom redan fyllt en väska med skor : ) (och ja, jag har 16 kvadrat att fylla upp detta med, haha) och en dataväska av Anna, så ja slipper köpa ny. Tänk vad syskon är bra att ha.




och ja blir så matt. Känns lite tråkigt att lämna falun med saker som känns ouppklarade… men men, man måste väl lämna det gamla för att uppleva nått nytt. Men bajs vad lust ja får ibland att dra alla över en kam och säga att killar är dumma i huvut. eller okänsliga. Eller hämdlystna. Eller utnyttjare. Eller tanklösa. Eller experter på att göra att det svider lite där jag antar hjärtat sitter.
Eller bara jag som är överkänslig? eller träffar fel personer vid fel tidpunkt? eller bryr mig och tänker för mycket?



och jag vill ha utomlands. NU! bort. och varmt.


Och de blir nog mkt blogguppdatering den närmast tiden, för lite nervös börjar ja allt bli och då är de skönt att skriva av sig.
see you!

Kram/ ia.

Inga kommentarer: