lördag 7 april 2012

Det dåliga bandet, jag tycker inte om er, men ni täcker över ljudet av sms som inte kommer


ahhhahaha. grrr blä ###k%%% ff.

-
den dagen jag kan fira helg, äta "för mycket" (så som kanske de flesta gör såna här tider?) utan att.... ja, bli såhär. äcklad. arg. självföraktig. .... så kan vi ju alla gå och köpa en trisslott och vinna en miljon eller nått va? för när kommer den dagen???????

men glad påsk hörrni! jag är glad att klockan står på 05.15 - upp och göra lite nytta istället för att ha tankar som går i cirklar kring meningslösheter. detta navelskåderi - jag måste sluta med det. hur slutar man? jag har banne mig försökt i fem år nu.

kärlek! /ia.

förresten. för att lätta upp stämingen lite, vet ni vad jag drömde höromnatten? att jag höll på med stavhopp. haha, sjukt komisk dröm. vad fick jag det ifrån liksom? eller är det en hint om en framtida karriär? ;)

puss.

1 kommentar:

Nathalie Bencic sa...

Jag hoppas den dagen kommer snart, men det är omöjligt att med tiden inte bli förvandlad när man är i Guds närhet. Jag vet att du vet det, men det kan vara bra med refreshing ibland;)