söndag 20 september 2009


nu har jag äntligen fått nått jag kan skriva ett blogginlägg om:

idag när vi var ett gäng skönt folk från klassen som vandrade runt på Djurgården (eftersom Grönan tydligen var abbonerat av Ericsson och Skansen för dyrt för oss studenter) så hammnade vi istället i Rosendals trägård.

och då, bland buskarna, kommer nån som ser väldigt bekant ut gående. Madeleine Benadotte! Ascoolt tycker ju jag såklart eftersom hon, enligt mig iallafall, är typ den snyggaste tjejen i Sverige. Och så går hon förbi oss, på det avståndet att man skulle kunna ha slickat på deras kläder (för att uttrycka sig som Olivia, haha). Och hon var snygg, fast ändå sådär normal snygg, som en vanlig tjej. Var ju kul att hon ser mänsklig ut när hon inte har Nobelfestsklänning på sig. Jeans, vit skjorta, stora solbrillor...



Och hursomhelst, som om detta inte vore nog för att få förhöjd puls, nåra sekunder senare kommer brorsan, Carl-Philip, som typ är den snyggaste mannen i Sverige. och oh, han var snygg in real life också. tyvärr frågade han inte om vi skulle gifta oss, men men de kommer nog nästa gång vi ses, han vill väl inte verka alltför påflugen liksom...
Han hade en hund också.





sen satt jag och mina sköna kamrater på djurgårdskajen i X antal timmar och lapade sol och pratade. Mest om romantik och bröllop tror ja. typiskt tjejer :)


en bra dag helt enkelt.


kram. /Ia

Inga kommentarer: