torsdag 9 oktober 2008

grå oktoberdag

nu bloggar ja istället för att plugga, så de var farligt…men måste få vara lite gnällkärring, ska läsa 4 böcker på 4 dar, känns lite småtungt! Även om de är intressanta böcker.

Annat i mitt liv?
Förra veckan var ja verkligen originell, förutom att ja började blogga blev ja även medlem i Friskis & Svettis. Svensson-varning på hög nivå, ja vet! sök och ni skall finna mig svettandes (bland killar i för små T-shirts, varför???? ) i gymmet på friskis.

Och det ser ut som att de blir den första helgen sen innan sommarn som ja inte är uppbokad i jobb, dömningar eller nått annat. Ska bli spännande.
Fast man kan aldrig vara säker, snart ringer nog nån och ordet nej finns inte i min vokabulär som bekant.
Musiktips: Säkert!

”dom säger det är kul att va ung och fri
fri från vadå, från förpliktelser? Tjenare
man skulle vara horan madonnan
smart och korkad på samma gång
man skulle ha en kille med bil
man skulle ha en silverring
jag var inte ens kysst
men jag visste vem jag var”

ajjt!
/ plugghästen/träningsnarkomanen/
K L-M ”Ia” K Lindström

Ikväll ska ja till världsmetropolen sågmyra, för att med lite onödig konsumtion få en tillfällig lyckokick… så för barnen i kina är det bara att sy vidare medan vi hänger ännu ett plagg i garderoben.

Inga kommentarer: