onsdag 11 oktober 2017

Eurotrip sommaren -17, dag 8 - Franska västkusten

Denna dag vaknade vi upp till det här ↓ : Lite mulet och ruggigt, men vi fick se några morgonsurfare som gjorde oss pepp på surfing också. Vi hade dock inte skaffat oss några surfbrädor än så det blev denna dagens mission. Här fick vi vackert kolla på när de andra lekte i vågorna till frukost :D


Ser ni surfarna? :)

Enkel men god frukost på våran frukostlåda / bord 

Vitt bröd, massa ost och honung. Kanske inte det nyttigaste... men åh så gott! :D


Här emellan var vi och köpte surfbrädor, det tog sin lilla tid med velande fram och tillbaka, haha, och dessutom köp av tillbehör, utprovning av våtdräkter (Micke behövde köpa ny, jag hade med mig en gammal hemifrån som fick duga). 
Har inga foton från butiken eller stället vi köpte brädorna på - och än värre- verkar inte som jag har en enda bild på min surfbräda heller, det är synd för den är skitsnygg (om jag får säga det själv - turkos, en av mina absoluta favvofärger. Huvudsaken är ju inte att man kan surfa - huvudsaken är att man har snyggast surfbräda, haha :D). 

Sen efter det åkte vi vidare en bit till och campade på det här vackra stället vid havet ↓ Ännu en magisk kväll alldeles vid beachen, vi grillade egna burgare och hade det allmänt mysigt. 





Åh! Magiskt, längtar tillbaka! 



















































Kärlek! /ia

Inga kommentarer: