lördag 31 juli 2010

hej.

gårdagsdygnet blev nära på ett dygn långt, 05.30 till 04.00, och det här dygnet blir knappt 12 timmar, från typ halv tolv till elva.
och man känner sig gammal när man inser att kroppen inte riktigt diggar detta.

men men, gårdagen var lyckad så de får vara ok.

ett exempel på hur mitt humör och sinnesstämmning(mitt ruskiga humör som svänger 100 km/h, väldigt psykiskt uttröttande, kan man få lite piller mot sånt kanske?) kan förändras en del av ett träningspass. Innan löprundan igår var det en ganska arg Ia med t.ex. Eminem på hög volym, efteråt ville jag bara lyssna på lovsång. Träning är, när det är kul, bra medicin för själen.

nu borde jag egentligen städa mitt rum, ser ut som ett bombnedslag, men det blir kanske sängen istället, ska ju upp 05.30 imorn för jobb. Så en tidig lördagskväll. GODNATT.

kram
/ia.

har förresten beställt frixon biljetter nu, med en bra känsla.

1 kommentar:

Ylva sa...

Hurra! Då får jag träffa dig på Frizon! :D:D Det ser jag fram emot.
kram
Ylva