torsdag 13 november 2008

här blev de rosa och tjejigt, och de kan väl passa eftersom jag känner mig otejeig så ofta kanske det väger upp.

idag har jag gett mina första subcutana injektioner. på svenska betyder det att jag har gett spruta första gången. praktiken är än så länge över förväntat, superkul faktiskt. jag som var rädd att inte trivas vill knappt gå därifrån. handledarn min är kanon och ja lär mig masssor varje gång jag är där, så de känns toppen.

nått mer orkar ja nog inte skriva idag, men nån gång snart ska jag försöka komma med nått djupt filosofiskt eller politiskt dravvel som jag tror är smart tänkt. kanske.

ett dygn borta, fem minuter hemma. och jag vill redan härifrån. kände mig nyss glad och upprymd. men de går fort att ta bort...


"...som en romeo i jeans på min balkong..."

Inga kommentarer: